Skip to content
Rólunk Tapasztalat Karrierlehetőség
Kapcsolat
Menü HU
Choose your country
flag Global flag Italy flag Germany flag Austria flag Portugal flag Poland flag Switzerland flag United States flag Mexico flag Colombia flag Turkey flag United Kingdom
Menu HU
HU
Rólunk Tapasztalat Karrierlehetőség Kapcsolat
Back
prevTitle
Keresés kedrionban
Kiemelt tartalmak
  • Rólunk
  • Tapasztalat
  • Karrierlehetőség
  • Kapcsolat
KÖTELEZETTSÉGÜNK
  • Etika és Megfelelőség
  • Etika és Megfelelőség

    Etika és megfelelőség 

    A Kedrion elkötelezett amellett, hogy üzleti tevékenységét a legmagasabb etikai normáknak megfelelően, tisztességesen és átlátható módon, valamint a vonatkozó hatályos törvényeknek és rendeleteknek megfelelően végezze.

    Globális magatartási kódexünk tükrözi ezt az elkötelezettséget, valamint emlékeztet öt alapvető vállalati értékünkre. E dokumentum fontos iránymutatást ad munkatársainknak és partnereinknek a működési területünkön arra vonatkozóan, miként ültessük át ezeket az értékeket mindennapi döntéseinkbe és viselkedésünkbe.

    Küldetésünk

    A Kedrion működésének középpontjában az emberek és küldetésünk teljesítése áll, amely teljesebb, egészségesebb életet biztosít a betegségggel élők számára. Elkötelezettségünk üzleti tevékenységünkben is tükröződik, amelynek alapvető szempontjai ugyancsak összhangban vannak küldetésünkkel: az emberek javát szolgáljuk és segítjük az élet folytonos áramlását.

    A Kedrionnál felismertük, hogy az emberek és érintett közösségek életminőségének javítása, illetve környezetünk  fejlesztése érdekében évről évre egyre nagyobb kihívást jelentő fenntarthatósági normák mellett kell elköteleznünk magunkat. Fenntartható megközelítésünk magában foglalja a tudatosságot, hogy minden tettünk és döntésünk hatással van a körülöttünk élő emberekre, a Kedrionnál, a közösségeinkben és világszerte egyaránt. Ez a tudatosság megmutatkozik valamennyi tevékenységünkben, a kutatástól a plazmagyűjtésen és marketingen keresztül egészen terápiás készítményeink piacra juttatásáig.

    „Szilárd meggyőződésem, hogy a tetteink és döntéseink társadalmi és környezeti hatásaiért való teljes körű felelősségvállalás bizonyítja vállalatunk elkötelezettségét: még többet és még jobban teszünk azért, hogy valamennyi érintett fél számára közös értéket teremtsünk.”
    Ugo Di Francesco, CEO

    „Speak Up”

    A Kedrion olyan eszközöket és folyamatokat vezetett be, melyek segítségével a munkatársak és a vállalaton kívüli érdekelt felek (például üzleti partnerek, beszállítók, ügyfelek stb.) jelenthetik aggályaikat, illetve a megfelelőséggel kapcsolatban tehetnek fel kérdéseket.

    A szabálysértések jelentéséhez kérjük, látogasson el a „Speak Up” oldalra.

  • Speak up
  • Speak up

    „Kedrion – Speak Up”

    A „Speak Up” kultúra szerves részét képezi a Kedrion értékrendjének, amely a gondoskodást, tisztességet és bátorságot helyezi előtérbe. Ez a gondolkodásmód lehetővé teszi munkavállalóink és külső partnereink számára, hogy a megtorlástól való félelem nélkül hallassák hangjukat és elmondják az álláspontjukat, ha aggályaik támadnak a nem megfelelőséggel kapcsolatban.

    Fontos például, hogy tudomást szerezzünk minden olyan esetről, amikor az alábbiak gyanúja áll fenn:

    • vesztegetés és korrupció
    • diszkrimináció
    • zaklatás vagy megfélemlítés
    • versenyellenes gyakorlatok
    • kifogásolható export- és kereskedelmi ügyletek
    • adatvédelmi törvények megsértése
    • egészségügyi szakemberekkel, egészségügyi szervezetekkel, betegszervezetekkel vagy az egészségügyi ágazatban tevékenykedő köztisztviselőkkel folytatott nem megfelelő ügyletek
    • Magatartási Kódexünk, illetve vállalati értékeink megsértése
    • emberi jogi, illetve környezetvédelmi kockázatok és jogsértések

    *Figyelem: a fenti lista nem teljes

     

    Ha a Kedrion értékeivel ellentmondónak tűnő cselekedetekre vagy viselkedésre lesz figyelmes – például helytelen magatartás, megkérdőjelezhető gyakorlatok, irányelvek megsértése vagy az eljárásoktól való eltérés –, kérjük, Ön is hallassa a hangját és jelentse be nekünk.

     

    Közvetlen bejelentés

    Munkavállalókat arra kérjük, hogy ilyen jellegű aggályaikat  közvetlen vagy területi vezetőjükkel, vagy a HR Osztállyal osszák meg, keressék az Ethics & Compliance terület munkatársait, illetve a vezetőség bármely tagját.

    A Kedrion nem tűri a megtorlást azokkal szemben, akik jóhiszeműen tanácsot kérnek, elmondják az aggályaikat vagy visszaélést jelentenek be.

    Jóhiszeműnek tekintjük azon bejelentéseket, amelyeknél a bejelentő meg van győződve róla, hogy a közölt információk megfelelnek a valóságnak, függetlenül attól, hogy a későbbi vizsgálat megerősíti-e az ebbéli meggyőződésüket.

     

     

    Bejelentés a „Speak Up” rendszeren keresztül: webes felületen vagy e-mailben

    A bejelentéseket a bizalmas “Speak Up” rendszeren keresztül lehet megtenni, amely mind a munkavállalók, mind a külső érintettek számára több különböző csatornán is elérhető.
    • telefon (ingyenes): az útmutató alább található
    • webes űrlap: www.lighthouse-services.com/kedrion
    • e-mail: [email protected] (a tárgyban fel kell tüntetni a vállalat nevét)

    Kérjük, hogy a bejelentés hatékony kezelése érdekében adja meg nevét és elérhetőségét. Az Ön személyazonosságát és bejelentését bizalmasan kezeljük, és csak a szükséges vagy a törvény által előírt esetekben osztjuk meg harmadik féllel.

    Természetesen névtelen bejelentésre is van lehetőség.

    Ha névtelenül tesz bejelentést, akkor is tudunk Önnel kommunikálni anélkül, hogy felfednénk a személyazonosságát. Egyes országok helyi jogszabályai miatt azonban előfordulhat, hogy a Kedrion nem tudja kivizsgálni a névtelen bejelentéseken alapuló állítólagos jogsértéseket.

    A körülményektől függetlenül valamennyi, elegendő információt tartalmazó bejelentést figyelembe vesszük.

     

    ÚTMUTATÓ A TELEFONOS BEJELENTÉSHEZ

    Ha telefonon keresztül szeretne bejelentést tenni, kövesse az alábbi lépéseket az ingyenes hívás kezdeményezéséhez:

    1. Győződjön meg róla, hogy van-e külső telefonvonal.
    2. Adja meg annak az országnak és/vagy a telefonrendszernek a hozzáférési kódját, ahonnan a hívást indítja. Ekkor búgó hangot fog hallani.
    3. Az angol nyelvű gépi hang a hívott számot kéri.
    4. Adja meg ingyenesen hívható telefonszámunkat: 800-603-2869. Az ingyenesen hívható szám előtt nem kell 1-et tárcsázni.
    5. Így csatlakozik a rendszerhez telefonon keresztül.
    6. A több nyelvű, általános üdvözlőszöveg után válasszon az előre rögzített nyelvi opciók közül, vagy nyomja meg a 000 gombot és közölje az angol nyelvű kezelővel (lehetőleg angolul), milyen nyelven beszél. Ezt követően 2-3 percen belül a híváshoz tolmács is csatlakozik, a Lighthouse munkatársa pedig a tolmács segítségével kérdéseket tesz fel Önnek.
    7. Végül a vállalat által kijelölt címzettek megkapják az angol nyelvű jelentést
  • EHS
  • EHS

    Energetikai beszámoló

    ENERGETIKAI BESZÁMOLÓ 2023.

    ENERGETIKAI BESZÁMOLÓ 2022.

    ENERGETIKAI BESZÁMOLÓ 2021.

    ENERGETIKAI BESZÁMOLÓ 2020.

    ENERGETIKAI BESZÁMOLÓ 2019.

    ENERGETIKAI BESZÁMOLÓ 2018.

    ENERGETIKAI BESZÁMOLÓ 2017.

    ISO tanúsítvány

    EHS politika

    ISO tanúsítvány

KEDRION VILÁGSZERTE

HUMAN BioPlazma Kft.
Székhely:
2100 Gödöllő,
Táncsics Mihály út 80.,
Magyarország,
Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága
13-09-113455

  • ÁSZF beszállítók, szolgáltatók
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Felhasználási Feltételek
© Kedrion 2025 | Kedrion S.p.A

Ön most elhagyja a Kedrion vállalati oldalát. Előfordulhat, hogy Az Ön által kiválasztott weboldalon rendelkezésre álló információk nem felelnek meg az emberi felhasználásra szánt gyógyszerek reklámozását szabályozó EU-s jogszabályoknak, illetve a kifejtett vélemények sem feltétlenül tükrözik a vállalat álláspontját, vagy nincsenek a vállalat által jóváhagyva.

Nem
error: Content is protected !!