Minőség és biztonság

Amikor azt mondjuk, hogy minőségbiztosításunk „globális” a Kedrionnál, akkor arra gondolunk, hogy az nem csupán az egész világot lefedő gyártási tevékenységünkre vonatkozik, hanem valamennyi olyan döntésre és tevékenységre is, amely szolgáltatásaink és termékeink minőségét érintheti. Globális minőségbiztosítási programunk azt szándékozik biztosítani, hogy a vállalat minden egysége és ezen egységekben dolgozó minden ember ugyanazokat a kötelező érvényű minőségi követelményeket ismeri el és tartja tiszteletben.

Ez természetesen elsősorban a biztonságra vonatkozik – a begyűjtés, a kutatás, a fejlesztés és mindenekfelett az eredményül kapott gyógyszerek területén.  Az általunk alkalmazott standardok és gyakorlatok messze meghaladják a jogszabályban meghatározott kötelező elvárásokat.

Míg a biztonság a legfontosabb, a Globális Minőségbiztosítás a biztonságnál többet jelent. Magában foglalja azt a célkitűzést, hogy tiszteletben tartsuk a munkánkhoz kapcsolódó közösségeket – elsősorban a donorokat és termékeink felhasználóit – biztosítva őket arról, hogy valóban kiérdemeljük bizalmukat, és nem csupán a biztonság, hanem a minőség területén is azáltal, hogy kizárjuk a szakszerűtlenséget a fejlesztés, a gyártás és a forgalmazás folyamatainak valamennyi fázisából.

A Kedrion globális minőségügyi eljárásokat és specifikációkat dolgozott ki, hogy kiváló minőségű készítmények megbízható ellátását tudja biztosítani a felhasználók számára az egész világon.

A Globális Minőségbiztosítási Osztály elkötelezett a Kedrion minőségbiztosítási tevékenységének irányítása és felügyelete mellett az világszerte.

A HUMAN BioPlazma helyi Minőségbiztosítási Szervezete felel a globális Kedrion-követelmények betartásáért, biztosítva, hogy valamennyi tevékenység megfeleljen mind a magyar, mint pedig az európai előírásoknak.